Tuesday, May 11, 2010

Post-It Note Tuesday

Want to play too?? Go HERE!

22 comments:

JDaniel4's Mom said...

The card arrived yesterday! It is so pretty. This is quite a list.

STILLMAGNOLIA said...

I loved them....especially the James Bond car and the one about slow people....hummmm do you think I might suffer from slight impatience....LOL! Have a Happy Tuesday!

Christina said...

Chocolate makes everything right in the world. Even in the form of ice cream.

Deanna said...

LOL about the James Bond car. I can't tell you how many times I've said that!

Great list. Have a sweet, headache free, day!

Deanna

Intense Guy said...

Wow... we are up to four folks wanting James Bond cars...

Brooke said...

sadly, i have to agree with you about LOST. but EEEEEEEEE hopefully tonight's episode will be good - its a Jacob - MIB epi

April said...

Once again, Jeannie...you didn't disappoint! :)

gigi said...

Great way to start a Tuesday ;)

Kristina P. said...

I think I will take you up on your chocolate suggestion!

Cheeseboy said...

LOST answers? Alas, there will be none. I'll still watch though.

Vickie said...

I don't think we are gonna be happy when LOST ends. I will still be confused. OHHHH! Sun and Jin...gone! I was balling last week:(

Hey? Are you hosting your own crafting challenge?

Also...Did I win your giveaway!! I got the package by Fed Ex and I am thinking... Oh boy, Jason is going to kill me. What did I buy now;) But I see the Go-gurt giveaway! Thanks dude! Cheers me up on a rainy and cold day.

I am trying to get back on the bloggy track and I find I missed out on a lost of stuff!!

AliceKay said...

Cute post-it notes. :)

Garden of Egan said...

I loved those!!! Uh, no I won't push it!
They are great!
Now I'm off to have more chocolate!

Lynn said...

LOL I love them all but my favorite is the james bond one I feel the same way!!!

Melissa B. said...

Happiness is a journey...further enhanced by chocolate!

Kathy said...

Cute poist its!!!!
Nice to find your blog,
enjoyed my visit here...
xoxo~Kathy @
Sweet Up-North Mornings...

Lacie @ Creative Attempts said...

i love my scentsy burner to but not as much as I love chocolate chip cookies baking lol

Dreamer said...

I LOVE IT!
My favorite: "Happiness is a journey; not a destination" true true.. "ARE WE THERE YET??" cos i'm not.. i'm still driving around.. i think i'm lost! haha! ooh.. and i wanna have one of those james bond cars, too!

MUCH LOVE!!
^_^

Kel said...

I love your top post it the best! We are definitely all work! I have two awards over at my place for you. My feeling will not be hurt if you don't take them, but I just wanted to let you know that I love your site!

www.betweenthelines-kel.com

Mighty M said...

These are the coolest!!!!!! :)

Grand Pooba said...

turkey in the oven? I prefer cookies, yuuuuum! Of course you are more healthier than I!

And I think I'm going to hang the "When in doubt" post-it on my wall!

Yummy Mummy said...

I would definitely be less impatient as well if it weren't for other people's slowness!